Nasza firma oferuje prowadzenie ksiąg rachunkowych, książki przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego, ewidencji VAT, ewidencji środków trwałych, kadr, płac i rozliczeń ZUS. Reprezentujemy naszych Klientów przed urzędami.
Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje, chętnie porozmawiamy o tym, co będzie dla Państwa najlepsze.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Księgi rachunkowe to ściśle określone rejestry danych będących zbiorczym, chronologicznym zestawieniem informacji o obrotach i saldach, aktywach i pasywach oraz operacjach gospodarczych dokonanych przez podmiot (podatnika) w danym roku podatkowym. Księgi rachunkowe mają obowiązek prowadzić spółki prawa handlowego oraz podmioty (również osoby fizyczne), które przekroczyły ustawowe limity przychodów. Regularne i dokładne ewidencjonowanie wszystkich zdarzeń gospodarczych pozwala na bieżąco monitorować kondycję finansową przedsiębiorstwa.
Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
To kluczowy element księgowości uproszczonej, dedykowany dla osób fizycznych (jednoosobowych działalności gospodarczych) oraz małych spółek cywilnych osób fizycznych, spółek jawnych osób fizycznych i wykonujących działalność gospodarczą spółek partnerskich. Regularne i dokładne ewidencjonowanie przychodów oraz kosztów pozwala na bieżąco monitorować wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego
Jest prostą formą opodatkowania, idealną dla przedsiębiorców osiągających przychody przy ponoszonych bardzo niskich kosztach. Polega na rejestrowaniu przychodów z prowadzonej działalności, które są następnie opodatkowane według stałych stawek określonych w ustawie.
Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Proces rejestrowania i zarządzania majątkiem firmy, który ma znaczenie dla jej długoterminowej stabilności i efektywności operacyjnej. Precyzyjna ewidencja umożliwia kontrolę nad zakupionymi aktywami, ich amortyzacją oraz utrzymaniem w odpowiednim stanie technicznym.
Prowadzenie kadr i płac oraz rozliczeń z ZUS
Obsługa kadr i płac jest obowiązkowym elementem każdej firmy zatrudniające pracowników, uczniów, zleceniobiorców, dziełobiorców. Specjaliści do spraw kadr i płac muszą posiadać bardzo dużą wiedzę z zakresu prawa pracy oraz administracji, aby prawidłowo wykonywać swoje zadania. Ich zakres jest bardzo szeroki – zależny jednak od ilości zatrudnionych osób, jak również wymagań firmy. Do najważniejszych z nich należą m.in.: prowadzenie akt osobowych pracowników, kontrola uprawnień pracowniczych, kontrola aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, rejestrację pracowników w ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych i składkowych pracowników, zleceniobiorców, dziełobiorców oraz rozliczeń składek ZUS przedsiębiorców.